Urudžbeni zapisnik
Program za vođenje pisarnice
Uredsko poslovanje obuhvaća primanje i izdavanje pismena, njihovu evidenciju i dostavu u rad, obradu, korištenje, otpremanje, čuvanje, izlučivanje i predaju nadležnom arhivu ili drugom nadležnom tijelu.
Aplikacija „Urudžbeni zapisnik“ je WEB aplikacija te sadrži sve što je potrebno za efikasno vođenje evidencije o primljenim i izdanim pismenima. Aplikacija povezuje pismena upravnog i neupravnog postupka u jedinstvenu radnu okolinu, pa je stoga namijenjena svima koji žele poboljšati svoju organiziranost i produktivnost. U izradi urudžbenog zapisnika korištena je najnovija zakonski propisana pravna regulativa (primjenjuje se od 1.1.2010). Aplikacija omogućuje višekorisnički rad. Sigurnost je implementirana kroz više razina pristupa podacima, time se može određenom korisniku dozvoliti ili oduzeti pravo na rad u dijelu aplikacije čime osiguravamo zaštitu podataka od neovlaštenog ažuriranja i pregledavanja pojedinih dijelova baze podataka. Aplikacija je izrađena primjenom najnovijih WEB rješenja.